zondag 7 augustus 2011

Staywell hondenluik

Staywell hondenluik Staywel aluminium huisdierenluik.Witte afwerking met flexibele flap.Geschikt voor honden tot 45 KgFlap: 434mm x 260mmUit te snijden: 451mm x 277 mmGeschikt voor bijvoorbeeld:Duitse Herders, Boxers, Retrievers, Border ColliesGekocht voor ¤ 88,75Is niet gebruikt en zit nog in de originele doos, zie foto.Doe een mooi bod en wellicht is dit hondenluik van u.Verzenden doe ik via Taxipost, middels een standaard of secure pakket.Het tarief wat ik hanteer voor verzenden is overeenkomstig de taxipost tarieven.Taxipost: ¤ 7,90 (pakket is zwaarder dan 2 kg)Zonder verzekering tegen verlies of schade, verzenden is op u risicoTaxipost secure: ¤ 8,90Inclusief verzekering tegen verlies of schade, geen risico voor u tijdens transport.Rembours zendingen doe ik niet.Bij een bod ga ik er vanuit dat dit exclusiief verzendkosten is.Verzenden doe ik pas na ontvangst van de betaling.Betalen kan middels een bankoverschijving of via Paypal.De door paypal in rekening gebrachte kosten voor de transactie zijn voor rekening van de koper.Afhalen kan natuurlijk ook, maar alleen na afspraak.
meer info


Geen opmerkingen: