dinsdag 20 december 2011

kari lente - Bob Mau De kunstpiraten gesigneerde door wijlen bob mau brabantstrip 1997 * oplage 1000 exemplaren. éérste druk voor het éérste in album uitgave!! nooit eerder in album verschenen reeds lang uitverkocht!! * Geen PAYPAL of KIALA!! ,enkel Bankoverschrijvingen! * Alles wordt altijd professioneel met verzamelaarszorg verpakt in een speciale voor strips voorziene harde stripdoos die onmogelijk uw strips kunnen beschadigen tijdens het transport .!! * Ik gebruik geen enveloppen of het is maar uitzonderlijk voor postkaarten of kleinere folders - mini stripjes die ik dan versterk met karton tussen . * De strips worden éérst verpakt in een plastiek hoesje tegen regen en vocht voor ze in de stripdoos gestoken worden en goed dichtgekleefd . * Na verzending van taxipost heb ik het bewijsticket met volgnummer om het object te volgen via pc waar het zich bevind, ik kan zien of het bezorgd is of niet. * Moest er toch iets misgelopen zijn door de post. kunnen we dan kijken via het ticketnummer om het aan de post te melden . * Gelieve ook bij overschrijving uw volledige naam en de naam van het object te vermelden (Geen objectnummer! ), om alles vlotter te laten verlopen. * Alle objecten zijn juist en eerlijk zoals beschreven ,maar toch ziet iedereen de staat van een strip anders, en blijft het een moeilijke opdracht om een strip te omschrijven. * Gelieve ook de omschrijving goed te lezen zodat u achteraf niet voor verassingen staat. * Ik wil ook nog even vriendelijk vermelden dat ik niet verantwoordelijk kan gesteld worden door de slordigheid van de post ( verlies ,beschadegingen ,opengescheurde verpakking of langdurige verzending). * Dan moet u de klachtenlijst invullen bij de post Hopelijk begrijp je dat de post daar verantwoordelijk voor is en niet ik . en zeker niet uw woede afreageren in mijn waardering ,maar in het postkantoor. * Feedback volgt na uw Feedback. * Veel kijkgenot De verzending kost 2,77 euro stevig verpakt in een proffesionele verharde stripdoos tegen deuken. * Voor de verzendskosten en algemene voorwaarden kunt u ook naar mijn start pagina gaan. shop.kapaza./rossi/ Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 323 zoekertjes van Michel Rossi 46 Michel Rossi 46: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 8866704 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Mesure géométrique d'ATLAS 30 € Pression de commande électriqu... 20 € Luxe suske en wiske spel van p... 8 € Vandersteen 1250 Ex De gele tu... 15 € Natasja Nr 9 1°Druk De raadsel... 3 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: